dinsdag 8 juli 2008

Zóóó druk.....


Dag allemaal,


Ik wil me eerst excuseren, ik heb van 2 mensen nl. een Award gekregen, waar ik heel blij mee ben, ik ben alleen op dit moment zó druk, dat ik ze niet heb door kunnen sturen. We zitten nl. midden in een verbouwing/ verhuizing, wat heel gaaf is, maar ook heel veel tijd vraagt.


Toch heb ik een gaatje gevonden om even een kaart te maken, ook ter ontspanning, en wel één met de sketch van http://fridaysketchersblog.blogspot.com/ Ik vond het een leuke sketch om mee te werken, en tevens de eerste keer dat ik deze stempel gebruikte.


Ik weet niet of ik de komende week geregeld een blog plaats, ik snuffel wel soms even tussendoor her en der bij jullie!!


Liefs, Kyra.

3 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een leuke kaart met deze nijlpaard met van high hopes en ik kon het niet laten om een aantal nieuwe stempels van high hopes te bestellen vond ze het erg leuk.
succes met verbouwen!

groetjes agnes

Anoniem zei

Fabulous card Kyra...I love the HH image it's so cute! Thanks for trying my sketch this week at FS.
Carole ;o)

Carmen Diez zei

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

¡¡¡¡¡¡¡BEAUFUL CARD!!!!!!!!!!

I LIKE YOUR WORKS CONGRATULATION.

ATTE. M.C.

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM