dinsdag 23 september 2008

Sketch 20 van katharina, Whiff of Joy Call.


Bij http://katharina1704.blogspot.com/ loopt een call for a guest designer. De bedoeling is dat je een kaart maakt met één van haar sketches. Ik koos voor nummer 20. Wil je meer weten, ga naar haar site en lees het blog van 15-09-'08.
Ik heb gebruik gemaakt van mijn nieuwe stempel van Great Impression ( gekocht bij de stempelstudio). Deze heb ik ingekleurd met aquarelpotloden. Het papier wat ik heb gebruikt zijn restjes, van de lijn My Mind's Eye. Een splitpen, 2 knopen en af is het geheel!!
En gelijk maar een Whiff Of Joy stempel besteld, ze zijn prachtig!!

Fijne dag nog, liefs Kyra xx.

4 opmerkingen:

CraftyC zei

A lovely card!
Clairex

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mooi hoor,my minds eye is toch wel mijn favoriete papier lijn.Leuk is deze stempel !!
Groetjes agnes

M@ureen zei

Hoi Kyra!

Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt, vind de kleuren ook erg mooi!

Bedankt voor je reactie (interesse) op mijn blog! De workshop was inderdaad afgelopen maandag en héél gezellig. Onze sportschool bestond 1 jaar en de eigenaresse had diverse mensen gevraagd om wat te doen, zodoende. De reacties waren erg leuk en dat terwijl heel veel mensen zeiden dat ze absoluut niet creatief zijn :-)

Groetjes,
Maureen

Katharina Frei zei

A beautiful card Kyra! Thanks for entering :)
Katharina