zondag 21 september 2008

Turning around-card én Cute Card Thursday-challenge.


Dát is één.....

Dát is twee.....

Dát is drie.....

Én vier!

Vandaag wordt mijn schoonvader Wim 65! Dat wordt vanmiddag gevierd met een feest en hij verdient het in het zonnetje gezet te worden. Voor mij hét moment om wat meer tijd aan een kaart te besteden en voor hem een turning around kaart te maken. Wél een klus maar ook héél leuk!

Bij Cute Card Thursday ( http://cutecardthursday.blogspot.com/ )is deze week het thema van de challenge FOOD. Laat ik nu toevallig een klein stempeltje van Penny Black gebruikt hebben muisjes én cake....Dus daar maar ingezonden.

Ik heb ervoor gekozen dit keer de stempels niet in te kleuren, ik vind het mooi zo en anders word het naar mijn idee te druk.
De papierlijn is van Pattern Paper gecombineerd met bruin en blauw cardstock.Verder wat lint, knopen, een bloemen splitpennen gebruikt.

Fijne zondag allemaal, liefs, Kyra xx

5 opmerkingen:

Larissa zei

Wat een leuke kaart! Heel leuk om de afbeelding gewoon eens niet in te kleuren! Ook een bijzondere kaart die je gemaakt hebt! Was het veel werk?

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

De kaart is erg mooi geworden, het is een boel werk maar voor iemand speciaal gemaakt word altijd gewaardeerd.
Mooi combinatie deze kleuren.

Groetjes Agnes

Andrea, zei

Fabulous card, I love the design. Thanks for joining in the CCT challenge

Romy zei

Echt een mooie kaart! Prachtige combinatie. Het ziet er wel erg ingewikkeld uit allemaal; dat zal vast veel tijd hebben gekost.

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem heel erg mooi geworden, en wat een geweldig papier he? Ik vindt de kleurencombinatie bruin blauw ook zo mooi.En de neverending kaart vindt ik zo leuk, ik heb een een tijdje geleden ontdekt en gemaakt.

Groetjes rosalien