donderdag 26 juni 2008

Fun in the sun!


Gisteren mijn nieuwe magnolia's binnen gekregen. Al kan ik er dan niet altijd gelijk mee aan de slag, vaak maak ik wel meteen even een afdrukje. En tja, die zie ik dat liggen en dan is het wel heel moeilijk de verleiding te weerstaan om er niet mee aan de slag te gaan....


Een zomerse kaart met wat restjes papier, lint en frutsels, alles had ik nog liggen. De sketch die ik gebruikt heb is sketch #25 van Ismaki- Challenge. "Fun in the sun", eens zien wie ik hem ga sturen....Wie gaat het eerst op vakantie?!


Fijne dag, liefs Kyra.

4 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Hoi Kyra, heb je ook een bericht je op het blog van ismaki achter gelaten zo dan kan iedereen die aan de sketch meedoet het zie?
Ik vind hem in iedergeval prachtig erg mooi het papier erbij mooi combinatie.

Gr Agnes

M@ureen zei

Mooi kaartje Kyra!!!

Jose zei

Gorgeous card, and love the backing paper you have used

sam zei

ohh, wat een leuk kaartje zeg! echt een schatje!