donderdag 19 juni 2008

Veelbewogen weken.....


Afgelopen weken is er hier veel gebeurd, waaronder een ingrijpende operatie voor mijn moeder. Gezien de omstandigheden gaat het, gelukkig, goed met haar. Én hebben we een goede uitslag gehad! Vanmorgen een bakkie wezen drinken en haar deze kaart gegeven.


Ik ben nog niet zo goed in het onthouden wat ik nu allemaal heb gebruikt; de sketch heb ik iniedergeval van internet, ingekleurd heb ik met aquarelpotloden en...kmoet zeggen, ben zelf tevreden met het resultaat!


Fijne dag, liefs, Kyra.


1 opmerking:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Leuke kaart,is het een high hopes stempel?
Hoe geef je meer bekentheid,ik zelf doe mee aan sketches je ziet ze bij mij boven in staan en daar laat je een berichtje achter als je kaart op je blog staat.(bijv fridaysketch morgen komt er een nieuwe sketch uit)Ik zal een link zetten bij mijn blogvrienden zodat ze jouw ook aan kunnen klikken.Als je zelf ook op ander blogs kijkt en daar commentaar geeft dan krijg je ook vaak een reactie terug en zo gaat het de hele wereld over.Klik maar eens een paar bij mij aan dan zie je ze ook uit verschillende landen.En zo ben ik ook begonnen.Wil je nog meer weten mail mij dan maar op agnesvanhensbergen@yahoo.co.uk Ik ben bijv. ook lid van een stempelgroep op yahoo dat is ook erg leuk.Heb je nog meer vragen mmail mij maar.Leuk dat je ook een blog hebt.

Groetjes agnes