maandag 23 juni 2008

Verjaardagskaart Sven


Goeiemorgen,


Sven is inmiddels al weer 3 weken 9 jaar!! De kaart die ik voor hem heb gemaakt haal ik net weer van de muur en vindt hem toch wel een plaatsje waard op mijn blog. Genoeg kaarten gemaakt voor meisjes/ dames, maar een kaart voor een jongen is wel even iets anders.


Maar met deze geweldige stempel én het mooie papier mag de kaart er zijn!!


Langzaam aan wil ik me wat meer gaan verdiepen in het "bloggen"al zijn we de komende weken erg druk met verhuizen; deze week krijgen mijn ouders de sleutel en op dinsdag 1 juli is het voor onszelf zover!!


Lieve groet, Kyra.

2 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Echte een stoere jongens kaart,vind het altijd moeilijker voor een jongen dan voor een meisje.Deze kleuren zijn perfect

M@ureen zei

Wat een leuke kaart Kyra, mooie kleuren ook!

Bedankt dat je een reactie op mijn blog hebt achtergelaten.
Ik wilde er ook nooit aan maar zo zie je maar "zeg nooit, nooit" :-)