dinsdag 25 november 2008

Dutch Dare #24; 3 flowers ( of 4...5...:-) )


Bij Dutch Dare ( http://www.dutchdare.cardchallenges.blogspot.com/ ) deze week de opdracht 3 bloemen te gebruiken op je kaart.Blijkbaar lastig tellen voor mij, ik heb idd 3 bloem-splitpennen, opdracht geslaagd?! Hmm, maar ik heb nóg een bloem gebruikt en ook nog eens gebloemd papier. Diskwalificatie? Toch wil ik de kaart graag met jullie delen, ik heb nl. voor het eerst gebruik gemaakt van Krimpie-Dinkie! Ken het wel van vroeger, en het blijft leuk!!

Goeie week verder, liefs, Kyra xx

3 opmerkingen:

M@ureen zei

Ohh wat een gaaf kaartje Kyra en wat leuk zo met die Krimpy Dink, super!

Larissa zei

Heel leuk kaartje! Geweldige stempel ook weer! Krimpie dinkie is inderdaad erg leuk. Ik ben er laatst ook mee aan het spelen geweest.:)

Cathy zei

Such a cute card - I adore that image.
Thank you for joining in with the DDCC this week.
Cathy xx