zaterdag 1 november 2008

Friday Sketchers #26


De komende week is challenge #26 bij Friday Sketchers een kaart maken aan de hand van een sketch van Jacqueline ( zie bij mijn blogs waar ik graag neus, rechts op de site! ).Ik vond het een leuke sketch om mee aan de slag te gaan en hier het resultaat.
Het papier is van My Minds Eye, de stempel van Magnolia. Lint, knopen en 2 splitpennen is alles wat ik er nog bij heb gebruikt.
Wéér een kerstkaart klaar...het is inmiddels ook al november...pff,wat gáát de tijd hard!
Liefs, Kyraxx
PS ik vergeet de drie kleine hartjes-splitpennen helemaal te vermelden, de knoopjes van de sneeuwpop!

5 opmerkingen:

Simone zei

Great combination of this beautiful paper and the stamp you´ve used!
Simone

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mooi hoor,wat blijft my minds eye papier toch mooi.
Fijn weekend,Agnes

M@ureen zei

Mooi Kyra!

Unknown zei

oh really cute and so funny, makes a wonderful feeling for winter.
hugs, bea

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

I am sorry I am so late with my comments, but couldn;t make it sooner!! Love to see what you created with my sketch! Thanks for joining us at Friday Sketchers. Love from Holland,
Jacqueline