vrijdag 28 november 2008

House Mouse challenge #15; Polka Dots!


Bij House Mouse ( http://housemouse-challenge.blogspot.com/ )is het thema van challenge #15 Polka Dots. Eerlijk gezegd moest mijn woordenboek erbij te pas komen, maar ik ben eruit: dots zijn stippen/cirkels. Dus met dat thema ben ik aan de slag gegaan. Mijn nieuwste stempel van House Mouse heb ik hiervoor gebruikt, en ik kon het niet laten óók hier weer echte verjaardagskaarsjes bij te gebruiken.
Het papier is van Pattern Paper. Verder knoopjes, lint en scrapflos gebruikt.

Ik wens jullie een heel fijn weekend, leuk dat je langs kwam!

Liefs, Kyra xx

6 opmerkingen:

Gabigabs zei

What a sweet card! Love the circle/button combination.

Larissa zei

Hai Kyra!

Mijn computertje is weer gemaakt dus ik kan weer heerlijk gluren overal! Ik had van te voren al allemaal blogjes over kerstkaarten gezet, dus wat dat betreft leek het net of er niets aan de hand was. Wat dat betreft, crashte mijn pc dus op het goede moment. ;)

Leuk thema is dat: polka dots. Ik ben verslaafd aan stippen. Ik vind je kaartje erg leuk geworden. die housemouse stempels zijn ook al zo schattig.Heel leuk met die knopen op de grote stippen en die kaarsjes, wat een goed idee om die op je kaart te gebruiken! Superkaartje dus!

Fijne zondag nog!

theneon zei

This card is truly awesome. I love the colors and the circles and buttons. Martha Kay

Els G. zei

Dit is een prachtige kaart! Leuke stempel, tof dat je echte kaarsjes gebruikt hebt.
Els
x

Cazzy zei

AAAHHHH so sweet, I love that image.

M@ureen zei

Ik vind je kaartje weer super gaaf Kyra!

Ik heb een verrassing voor je, kijk straks maar even op mijn blog!