woensdag 15 oktober 2008

Double Dutch #3; Just a note.




Bij Double Dutch ( http://www.doubledutchchallenges.blogspot.com/ ) dit keer een challenge waarbij je een notitieboekje gaat aankleden. Wát een ontzettend gaaf idee en wat super om te maken!! En wat krijg je zo voor weinig geld een geweldig leuk kado om weg te geven!

Ik heb mijn nieuwste stempel gebruikt, van Sugar Nellie, hij stond al lang op mijn verlanglijst en deze week kwam hij binnen! Het papier vind ik geweldig, van My Mind's Eye. Ingekleurd met aquarelpotloden, verder wat lint, splitpennen een bloem en een knoop.

Ik ben tevreden.....Zien wie ik er blij mee ga maken, en ik weet zeker, deze ga ik vaker maken, iniedergeval ook één voor mijzelf!!

Hele fijne dag gewenst, liefs Kyra xx

3 opmerkingen:

M@ureen zei

Wow dat ziet er gaaf uit Kyra!

Jolanda zei

Ziet er echt leuk uit!

Larissa zei

Heel gaaf Kyra! Leuk he om zo zelf een eenvoudig cadeautje te maken!