donderdag 9 oktober 2008

Mam jarig!! (a spoon full of sugar #20)



Vandaag mag mijn mams een jaartje ouder worden!! Vaak klagen mensen dat ze weer een jaar ouder worden, maar ik zie het anders; wat fijn dat je weer jarig mag zijn!!
Ik heb voor het eerst een triangel-kaart gemaakt, leuk om te doen!! Toen de kaart klaar was zag ik dat hij eigenlijk mee kan voor challenge 20 bij A Spoon Full of Sugar waar PINK & GREEN centraal staan ( http://aspoonfullofsugarchallenge.blogspot.com/ )

Het papier is van My Mind's Eye, de stempels van Magnolia. Ingekleurd met aquarel potloden. Verder wat accesoires en tada..Klaar!

Op naar de taart!

Fijne dag, liefs, Kyra xx

5 opmerkingen:

Rach zei

what a great card Kyra, love how it opens up to the tilda inside..great colours.xx

Debbie zei

Gorgeous card Kyra Love the style of card you have used, Thanks for playing along this week, Hugs Debbie x

M@ureen zei

Hij is weer leuk Kyra!

Bev zei

Gorgeous card, love the colours and sweet image - the layout is fab too

hugs Bev x

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Leuk hoor ,goed gelukt de triangel,mooi is het papier van mme blijft een van mijn favoriete papier soorten.

Groetjes agnes