donderdag 23 oktober 2008

Echte vriendschap ( Dutch Dare #20)


Bij Dutch Dare ( http://www.dutchdare-cardchallenges.blogspot.com/ ) vandaag een nieuwe challenge, #20, een sketch.Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en wilde er een kaart meemaken voor een vriendin met wie ik al sinds de lagere school bevriend ben! Afgelopen maandag zijn we samen naar Marco Borsato geweest en met dit kaartje wil ik haar laten weten dat ik het super heb gehad samen!
Het papier had ik al lang in huis, ik meen van de lijn Wild-Asparagus. De muizenstempel is van Great Impression.

Zien wat ze er van vind, ik wens jullie nog een fijne dag,

Liefs, Kyra xxx

7 opmerkingen:

Larissa zei

Oh deze is ook lief zeg! Ik ben helemaal gek van muisjes, dus ik vind je stempel super! Heel leuk kaartje!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat is het toch een leuke stempel,je kaart ziet er weer mooi uit ook de kerstkaat is erg leuk.

Gr Agnes

Karin zei

Hi Kyra,

super!!!
Mooie kleuren en dat stempeltje is so cute.
Dank je voor je deelname aan de Dutch Dare Challenge.

xoxo karin

Linanna DESIGNS zei

Oh my this is such a beautiful card, and I adore this image!!!! linda x

M@ureen zei

Ach wat een lief kaartje Kyra!

Dawn zei

Cute cute card! Gorgeous stamp!

De Ruijsbroekjes zei

Wat een schattig kaartje Kyra !