donderdag 2 oktober 2008

Dutch Dare #17; Wild Animals



Deze week is het thema "Wild Animals" bij Dutch dare Card-challenges ( http://www.dutchdare-cardchallenges.blogspot.com/ ). En dan kom ik erachter dat ik best een aantal stempels heb met dieren erop, maar wilde??? Dan kom ik weer bij de stempel van High-Hopes met het nijlpaard aan de luchtballon; hij blijft leuk! Het papier had ik nog liggen, het is van Dreem Street Papers. De bloemen zijn ook van die lijn papier, maar dan uitgeknipt, nog 2 knopen én 2 splitpennen.

Goed weekend voor diegene die even komen neuzen!!

Liefs, Kyra xx

8 opmerkingen:

Karin zei

Hi Kyra,

hij ziet er inderdaad wel heel liief uit zo. Maar net als mijn berenkaart zou ik hem toch niet thuis willen hebben.
Superkaartje. Mooi papier en die bloemen zijn helemaal top (moet ik zelf ook maar eens doen).
Dank je voor je deelname aan de Dutch Dare Challenge.

xoxo karin

Unknown zei

such a wonderful card!! love the cute image!!!

debby4000 zei

Lovely cute card, love those flowers.

Larissa zei

Leuk kaartje! Ik vind hem wild genoeg hoor! ;)

Dawn zei

Aww that hippo is so cute - great colours too!

Romy zei

Die ziet er harstikke lief uit! Leuk met dat nijlpaardje, en de kleuren zijn goed gekozen!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Leuk kaartje , de stempel is erg leuk.De stempel van snoopy heb ik bij de stempelbar gekocht.Die hebben ook een intenet winkel in duitsland de winkel zelf zit in Berlijn.Het merk wat erop staat is stampabilities.alsje hem niet kunt vinden kun je wel een afdrukje krijgen,hij is van niels(12) hij voetbalt ook vandaar dat ikhem voor hem gekocht heb.
Fijn weekend, groetjes Agnes

Sandra zei

Mooie kaart kyra!! leuk dat je hebt meegedaan aan de dutch dare challenge!!!